میزان مرتبط بودن صفحات
نوشته شده توسط : عباسی

گوگل چه‌گونه مشخص و معلوم می‌نماید که کدام شاخصه اصلی‌خیس میباشد؟
الگوریتم های گوگل هنگامی که محتوای یک برگه را می خوانند، یک بها عددی   سئو سایت  برای آن در لحاظ میگیرند که با اعتنا به خصوصیت‌های آن کاغذ مشخص و معلوم میگردد و هر چه این عدد بیشتر باشد، منزلت اکران آن برگه نیز بهتر خواهد بود. مواقعی که برای مرتبه‌بندی یک ورقه در لحاظ گرفته میگردد مختلف میباشد و در غایت برگه‌ای که امتیاز کلی بهتری اخذ ‌نماید، رنکینگ بهتری خواهد داشت. از جمله یک ورقه از دید عبارت کلیدی ممکن میباشد منزلت سوم را از آن خویش نماید ولی از دید محتوا در موضع دهم قرار بگیرد. معمولا ورقه‌هایی رنکینگ بهتری دارا‌هستند که از یک سئوی اصولی برخوردار باشند.

برای اینکه بهتر با الگوریتم های گوگل آشنا شویم به تعاریف پایین اعتنا داشته باشید:

معنای عبارت کاوش گردیده یا این که query  
 موتور جستجوی گوگل برای اینکه نتیجه ها قابل قبولی را برای استفاده کننده اکران دهد، بایستی بداند که استفاده کننده دقیقا در پی چه است و مقصود وی از وارد کردن این عبارت چه می‌باشد. الگوریتم های گوگل بایستی مفاهیم ذیل را تشخیص دهند:

معنای واژگان
به‌این مفهوم که کلماتی که استفاده کننده وارد کرده ‌میباشد در گویش عامیانه چه‌طور میباشد و چه مفهومی دارااست؟

غرض و نیت کاربر از جستجوی این عبارت
 یکی هدف ها الگوریتم های گوگل جواب به‌این سوالهای میباشد که استفاده کننده با وارد کردن این عبارت به‌دنبال چه می باشد؟ یک تمجید، مرور، خرید یا این که یافتن یک اینترنت‌وب سایت خاص؟

نیاز به نو بودن محتوا
 یک کدام از مواقعی که الگوریتم های گوگل به آن اعتنا می‌نمایند این میباشد که آیا آن چیزی که کاربر کاوش می‌نماید با گذر بازه متغیر میباشد و به جدیدترین محتواها و داده ها نیاز داراست؟

گه گاه معنی آنچه کاربر کاوش می‌نماید بسیار بی آلایش و قابل فهم و شعور میباشد. به عنوان مثال هنگامی که استفاده کننده عبارت خرید آیفون تازه را کاوش می‌نماید به راحتی می‌اقتدار متوجه مقصود، قصد و نیاز به تازه بودن محتوا شد.

 ولی بعضی اوقات، عبارت کاوش گردیده یک مضمون‌ کلی میباشد و پی بردن اینکه کاربر دقیقا پیرو چیست، فعالیت دشواری میباشد. در چنین قوانینی گوگل آنچه را که شایسته ترین توصیه میداند برای استفاده کننده به اکران می گذارد. برای شعور این قضیه کلمه Rock را در گوگل سرچ فرمایید. نتیجه ها نشان داده ‌گردیده یک کدام از مرتبط با ارائه‌ی یک تمجید کلی از سنگ‌هاست و در ذیل آن یک پیج مربوط با هنرپیشه دارای شهرت آمریکایی دواین جانسون ملقب به راک را مشاهده خواهید کرد.

ترازو دارای ارتباط بودن صفحه های
 دو‌مین نکته‌ی اساسی در الگوریتم های گوگل این میباشد که کدام‌ برگه‌ها بیشترین رابطه را با جستجوهای مخاطبین دارا‌هستند. به عبارت دیگر، موتور جستجوی گوگل در ادامه یافتن صفحاتی میباشد که به نیازها و سوال ها استفاده کننده به شایسته ترین صورت جواب دهد. این فعالیت با آنالیز همگی اینترنت‌وبسایت‌های جان دار در وب و سنجش محتواهای آنان شکل می گیرد.

نقش اصلی دراین مورد را واژه و کلمه کلیدی استعمال‌‌گردیده بازی می‌نماید. در صورتیکه آنچه کاربر کاوش می‌نماید تحت عنوان یک عبارت کلیدی در برگه‌ای مصرف شده باشد، آن شیت تحت عنوان یک ورقه مطلوب تشخیص داده میشود و اقبال اکران آن به استفاده کننده ارتقا پیدا می‌نماید.

برای این که بتوانید بهتر و باصرفه‌خیس محتواهای خویش را seo نمائید، قرائت پست با صرفه‌سازی و سئوی محتوا را به شما سفارش می کنیم.


کیفیت محتوا
 مجموعاَ برای عباراتی که کاوش می گردند هزاران و شاید میلیون‌ها شیت گوناگون وجود داراست. به این ترتیب الگوریتم های گوگل بایستی این بضاعت و توان را داشته باشند که یک حق تقدم‌بندی مطلوب انجام دهند و برگزیدگان صفحه های را در موضع‌های ابتدا اکران قرار دهند. هر چه کیفیت محتوای صفحه های بهتر باشد، بها کاغذ ارتقاء پیدا می‌نماید. از کارداران تاثیر‌گذار در کیفیت محتوا میتوانیم به موردها ذیل اشاره‌کنیم:

معیار تخصصی بودن محتوا
امکان اعتماد به محتوا
موثق بودن محتوا
یکی عنصرها کلیدی در معین ‌کردن کیفیت محتوای برگه، الگوریتمی به اسم PageRank  میباشد. این الگوریتم یکی‌از الگوریتم های گوگل برای معلوم‌ کردن رنکینگ اینترنت‌وب سایت‌های متعدد میباشد.

پیج رنک یک مقدار عددی میباشد که به هر تارنما تخصیص داده می گردد و به حق تقدم‌بندی نتیجه ها کاوش یاری می‌نماید.

مبنا این الگوریتم به صورت میباشد: صفحه های اساسی‌خیس بک‌ لینک و پیوند‌های بیشتری از سایر اینترنت‌تارنما‌های دارای اعتبار اخذ می‌نمایند.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: